Idag


Idag har jag varit i skolan!
Blev helt klar med matte-kursen och godkänd, så har ingen mer matte någonsin! Tjohooo!
Sen är det stress att bli klar med installationen vi gör, men jobbade på med fullt ös!
Ska ju praktisera snart så håller på att fixa med det också!
Efter skolan åkte jag hem till Tommy, sedan träffade jag Amanda en snabbis.
Sedan åkte jag hem och åt och satt och diskuterade om vilka som ska komma på min student :D! (Nära nu)
Längtar ihjäl mig!

Gymnasiearbetet är helt klart och inlämnat igår också! Hade redovisning och det gick faktiskt jättebra!

Tänkte sova nu strax, imorgon blir det praktik-fix, höntabut studentmössa och sedan jobba! Så får se hur trött jag är om jag orkar slänga in ett inlägg! :) 

Tjohej så länge! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<3

RSS 2.0